Ejendomsvagtens 10 leveregler

Vi kæmper for at blive vores kunders foretrukne leverandør af serviceydelser! Det forsøger vi at blive ved aldrig at stille os selv i en situation, hvor vi skal bruge følgende 10 fraser – som man desværre alt for ofte hører indenfor servicebranchen:

Problemer løser ikke sig selv. De SKAL løses før eller siden. Heldigvis for dig indgår ”kan ikke” ikke i vores ordbog. Vi løser dine problemer uden ophold og altid til den aftalte tid.
Det er en del af vores æreskodeks at tage ansvar, når der er opsat forventninger. Derfor kommer vi aldrig for sent, og vi driver den aldrig af! Vi ved udmærket, at forventninger kan ændre sig, men det sker IKKE på grund af manglende indsats fra vores side.
At indrømme usikkerhed er helt fint. Vi forsøger dog i firmaet at sige: “jeg ved det ikke endnu, men jeg skal nok finde ud af det for dig.” Vi forsøger nemlig altid at dygtiggøre os selv ved at have en proaktiv tilgang til udfordringer.
I princippet er denne sætning ikke så slem. Alligevel undgår vi den helst. Vi forsøger nemlig altid at uddanne vores medarbejdere så meget, at ALLE kan tage selvstændige beslutninger. Vi ønsker helst ikke, at chefen skal være flaskehalsen for kundernes ønske.
Vi ønsker at løfte i flok! Derfor skal udfordringer og problemer løses af den enkelte og ikke blot sendes videre til den næste i rækken. Vi forsøger at støbe et solidt fundament i firmaet ved at få alle til at arbejde for alle. Det skaber nemlig tryghed for den enkelte medarbejder at vide, at der altid er nogle til at løfte dig op, hvis du falder.
Vi ved, at kunden er sur, fordi vi ikke har gjort vores arbejde godt nok. Vi forsøger altid at bearbejde kritik på en konstruktiv måde, så vi ikke laver de samme fejl i fremtiden.
Vi går ikke bag om ryggen på nogle i firmaet! Hvis en medarbejder har et problem med en kunde eller en kollega, opmuntrer vi altid til, at de får tingene talt igennem og afsluttet. Det er i vores mentalitet at løse problemer, før de udvikler sig – særligt internt på arbejdspladsen.
Vi tager altid telefonen – også dag og aften! Vi forsøger altid at være der for hinanden i firmaet og særligt for vores kunder! Det er f. eks kutyme hos Ejendomsvagten, at man ringer tilbage med det samme, hvis man har misset et opkald, mens man har været til møde. Vi ved nemlig, at der ikke er noget værre, end når man ikke kan få fat på folk.
Med en sådan mentalitet kan man sidde fra nu og til juleaften uden at løse problemet. Hos Ejendomsvagten skal problemerne løses, når de opstår – og gerne før! At løse udfordringer hurtigst muligt er at tage ansvar for såvel opgave som virksomhed – og det går vi ind for!
Vi elsker at være kreative og tænke nyt – vi bruger ikke blot standarder! Vi sørger for at være forberedte på alle tænkelige (og nogle gange utænkelig) scenarier ved at udarbejde skabeloner for ALLE kundens mulige og umulige ønsker! I firmaet skal vi udvikle os og blive bedre hele tiden! Det kræver, at vi deler erfaringer og oplevelser med vores kolleger, så vi kan udvikle os i fælles flok!

Du kan læse mere om vores vision og vores kerneværdier hér

Har du spørgsmål, kritik eller klager? Har vi ikke løst din opgave tilfredsstillende?

Så må du aldrig tøve med at hive fat i os! Vi tager dig ALTID alvorligt – uanset hvor stor eller lille din sag er!

Flemming Philipsen er din kontaktperson, hvis din opgave ikke er blevet løst ordentligt – han sørger for, at den bliver det! Flemming har fingrene præcis, hvor de skal være ift. at ændre generelle ting i virksomheden til det bedre. Derfor ser vi meget gerne, at du kontakter ham, hvis du har et problem, eller hvis du har kritik.

Din kritik betyder mere for os, end du tror.

Mød Flemming Philipsen. Flemming er bestyrelsesmedlem i Ejendomsvagtens, og han vil kun det bedste for vores kunder, vores samarbejdspartnere og naturligvis firmaet. Han er din kontaktperson, hvis den ansvarlige for din opgave, ikke har løst opgaven godt nok. Du kan skrive til Flemming direkte via mail – han svarer altid hurtigst muligt!

Kontakt ham her>